آهنگ های جدید موزیکا 25 مهر 99
نوشته شده توسط : راوه

در این بخش یعنی آهنگ های جدید موزیکا 25 مهر متفاوت ترین آهنگ های منتشر شده از دانلود آهنگ جدید  رسانه معتبر موزیکا را براتون آماده کرده ایم تا دانلود کنید .

آهنگ های جدید موزیکا 25 مهر

 

تا کمی در شهرمان آهنگ باران فراوان می شود … !! ♪♪
در دلم از غصه ات آن لحظه طوفان می شود

می شوی طوفان غم مانند طوفان می وزی
زیر آن طوفان غم این سینه ویران می شود … !! ♪♪

در همان باران نم در بین آن برگ و خزان
غصه ات در قلب من آن لحظه پنهان می شود … !! ♪♪

دانلود آهنگ الیاس ایمانی زیارت نامه عشق

با هجوم یاد تو در قلب و احساسم عزیز
مرد تو غمگین ترین انسان تهران می شود … !! ♪♪

خاطراتت می وزد همچون نسیمی بر دلم … !! ♪♪
یک نفر در آن زمان مانند باران می شود

دوباره واژه ی شعرم مریض و تب دار است … !! ♪♪
میان ماه و شب ،نیامدنت غمبار است

دانلود آهنگ سامان پدری خاطرات جا مونده

شبی که بی تو سرآید جهنمی تلخ است … !! ♪♪
دلی که بی تو تپد آتشش سزاوار است

نگاه مبهم یاس و شقایق از ایوان
سکوت چلچله ها هم صدای اخطار است … !! ♪♪

به زلیخای لبت فخر می کنی بانو!؟
چرا که یوسف حسنت پی خریداراست … !! ♪♪

دانلود مداحی منم باید برم

سبد سبد گل خنده رسیده از باغت
سزای خنده تو بوسه های بسیار است … !! ♪♪

به پای شاخه شمشاد به انتظار تو ام
بیا که دیگ دلم رو به سمت هشدار است!!

منم شکسته دلی آهنگ درکنار برکه و ماه
به سینه ام نفسی خسته با غم تار است … !! ♪♪

دانلود آهنگ سالار عقیلی خداحافظی مکن

دو مصرع لب تو بیت آهنگ ناب و زیبایی است
میان قافیه ها رفتن تو بسیار است … !! ♪♪

برای سنجش لبخند آهنگ گل به فصل بهار
شکوفه های لبت خوب ترین معیار است … !! ♪♪

برای حاشیه ی دامن درخت بلوط
صدای چک چک باران صدای انکار است … !! ♪♪

دانلود آلبوم گروه The Verse ژن خوک


میان خنده هایم آهنگ تکه های گریه پنهان است
چنین ساکت سپردن جان مرام عشق جویان است … !! ♪♪

به قد سروی به رخ ماهی نه حتی برترین هستی
دوچشم آهوان داری آهنگ و گونه سیب لبنان است … !! ♪♪

اگر سوسن نمی خندد به روی شبنم زیبا
نسیم از کوی یار آید و دستش حکم باران است … !! ♪♪

دانلود آهنگ امید آمری دیوانه منم

چکاوک می سراید روی شاخ نارون امشب
و زهره می زند سازی درخت بید لرزان است … !! ♪♪

به نوشانوش گلها ماه آهنگ دعوت می شود امشب
پلنگ عشق من تنها اسیرچشم زندان است … !! ♪♪

در این بحبوحه شادی دلم سر در گریبان است

دانلود آهنگ بغض پنهان علیرضا مهرکام


حدیث حال من خواهی بخوان" شعر زمستان" است … !! ♪♪

"فروغ "کوچه را ظلمت آهنگ "اسیر" نقشه اش کرده
هواتاریک و "دیوار"ی که می بینی در" عصیان" است … !! ♪♪

نسیم آرام می آید که شمع مهربان سوزد … !! ♪♪

دانلود آهنگ برو که هیچی بین ما نی اصلا آرمین زارعی


نمی دانم که پروانه چرا سر در گریبان است؟؟؟!!!

من از دندانه های کوه غربت شکوه ها دارم … !! ♪♪
همیشه ازسرش تیری به سوی آهنگ قلب انسان است … !! ♪♪

شب است و ماه به فکرِ طلوعِ زیبایی است
وپلک زهره و پروین عجب تماشایی است… !! ♪♪

به نامه های عطارد، به رقص زهره، نگاه!
و ساز و زخمه ی دست تو هم اهورایی است… !! ♪♪

دانلود آهنگ امیر قزوینی زندون غم

به مجلسی که همه خوب سیرتان جمعند … !! ♪♪
نگارِ من به قشنگی در اوجِ زیبایی است

مرا به چاه زنخدان کشیده سیب و ترنج… !! ♪♪
هوا هوای زلیخا و عشق حوایی است

"تو فصل پنجم عشق منی و تقویمم"… !! ♪♪
جنون عشق تو زیباترینِ رسوایی است… !! ♪♪

چند روزی است خیالت چرا نمی آید!؟
دریغ! سهم من از بودن تو تنهایی است… !! ♪♪

دانلود آهنگ فرهاد ملاحی جمعه های انتظار

"شما" نگو غریبه می شوم از "ما "گفتن
که هرچه دور نموده" من" و "تو"را "ما"یی است… !! ♪♪

مرا که کشته ی عشقم دوباره جانی بخش… !! ♪♪
بدم به روح برهنه دمت مسیحایی است

چو باد خانه به دوشمد همیشه می جویم… !! ♪♪
تورا،که هرکه مرا دیده، گفته "هرجایی "است

مفاعلن خم گیسو مفاعلن قدسرو … !! ♪♪
به نام و عشق تو درشعرمن چه غوغایی است… !! ♪♪

منبع:

موزیکا





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 721
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: