برترین آهنگ های 27 مهرماه 99 سایت موزیکا
نوشته شده توسط : راوه

در این بخش یعنی برترین آهنگ های 27 مهرماه 99 سایت موزیکا متفاوت ترین آهنگ های منتشر شده از دانلود آهنگ جدید  رسانه معتبر موزیکا را براتون آماده کرده ایم تا دانلود کنید .

برترین آهنگ های 27 مهرماه 99 سایت موزیکا

 

توی آسمونِ دنیام ♪  دانلود آهنگ تویی تک ستارم …  !! ♪♪
نیمه شب اضطراب ♪  و بی تابی  …  !! ♪♪
در سرم زوزه ♪  میکشد خوابی …  !! ♪♪

که تهی کرده ♪  آستینم را …  !! ♪♪
زخم کرده  ♪ دل یقینم را …  !! ♪♪

سرد و بی روح ♪  و بی مبالاتم  …  !! ♪♪
غرق مرداب احتمالاتم …  !! ♪♪

کرده ام دفن  ♪ عقلدانلود آهنگ طفلک را …  !! ♪♪
خورده ام تیر ♪  آخر شک را …  !! ♪♪

رو به رویم ♪  سراب میبینم …  !! ♪♪
دارم اینبار  ♪ خواب میبینم …  !! ♪♪

کافه،گل،من ♪ تو...عاشقانه ترین …  !! ♪♪
قهوه ی ترک  ♪ و قصه ایدانلود آهنگ شیرین …  !! ♪♪

توی فنجان عشق حل شده ام  …  !! ♪♪
مثنوی بودم و  ♪ غزل شده ام …  !! ♪♪

توی قلبت نگه ♪  ندار و بگو …  !! ♪♪
جمله ای را که بیقرار ♪  شده …  !! ♪♪

پشت لب های ♪  بسته ات بانو …  !! ♪♪
چقدر قند ♪  احتکار شده …  !! ♪♪

چشم هایت ♪  عصاره ی کدیین …  !! ♪♪
لب تو یا من ♪  اسمه مورفین …  !! ♪♪
در بهشت تو  ♪ بیخیال هبوط …  !! ♪♪
این پیمبر ♪  گناهکار شده …  !! ♪♪

دلم از عقل ♪  هرچه میترسید …  !! ♪♪
باز از پاچه منهدم ♪  میشد …  !! ♪♪
آخرین جرعه ♪  خوب میدیدم …  !! ♪♪
چشم هایت چقدر  ♪ هار شده …  !! ♪♪

آسمان آسمان ♪  زمین گیرم …  !! ♪♪
یک عقابم که در زمین ♪  شیرم …  !! ♪♪
توی بیشه  ♪ به فخر جار بزن …  !! ♪♪
شیر با دست خود  ♪ شکار شده …  !! ♪♪

در سکوت کلافه ی پاییز … !! ♪♪
میرود تا شب ♪ خیابان ها … !! ♪♪
بی هدف توی فکر می چرخد … !! ♪♪
شــده بازیچه ی ♪ اتوبان ها … !! ♪♪

خسته و ♪ بی اراده و تنها … !! ♪♪
از شب وظلمتش ♪ گریزان ست … !! ♪♪
تا ابد مثل ♪ روح سرگردان … !! ♪♪
غرق امواج تند ♪ هذیان ها … !! ♪♪

تیشه خورده به ♪ ریشه ی جانش … !! ♪♪
جامی از زهر شوکران ♪ دارد … !! ♪♪
در گلو بغض و ♪ حنجره زخمی ست … !! ♪♪
روی لب جای پای ♪ دندان ها … !! ♪♪

هر شب و ♪ هر دقیقه وهر جا … !! ♪♪
می نشیند کنار ♪ خاطره و … !! ♪♪
نخ به نخ دود ♪دانلود آهنگ می کند سیگار … !! ♪♪
رقص مرگی ست ♪ بین اکران ها … !! ♪♪


حیف از این ♪ دلی که پر پر شد
حیف از آن نگاه پر ♪ مهرش
خسته شد ♪ خسته از غم دنیا
تف به بی رحمی ♪ خیابان ها

چشام از تو سیر نمیشه … !! ♪♪
میخوامت واسه ♪ همیشه … !! ♪♪
مال کسی باش که عشقِ تو ♪ همه دارایی زندگیشه … !! ♪♪
یکم گوشه گیرم ♪ یکم منزوی … !! ♪♪
که من توو خودم زندگی میکنم … !! ♪♪
به اعجاز چشم تو ♪ مشغولمو … !! ♪♪
برای تو من ♪ بندگی میکنم … !! ♪♪
خدای منی تا ابد بنده تم … !! ♪♪
به درگاه تو ♪ آرزو میکنم … !! ♪♪
به دنیای بی تو دلم خوش نشد … !! ♪♪
تورو توو خودم جستوجو ♪ میکنم … !! ♪♪

تورو توی ♪ قلب خودم دارمت … !! ♪♪
سپردم به جراحیا سینه مو … !! ♪♪
که بیرون بیارن ♪ تورو از دلم … !! ♪♪
بدن ♪ دست من عشق دیرینه مو … !! ♪♪

بهای تورو دیدنم ♪ مرگمه … !! ♪♪
تو لب تر کن ♪ از خرج جیبم نترس … !! ♪♪
به خرج تورو خواستنم ♪ فک نکن … !! ♪♪
تو از مرگی که ♪ شد نصیبم نترس … !! ♪♪

سبد سبد گل خنده رسیده از باغت
سزای خنده تو بوسه های بسیار است … !! ♪♪

به پای شاخه شمشاد به انتظار تو ام
بیا که دیگ دلم رو به سمت هشدار است!!

منم شکسته دلی آهنگ درکنار برکه و ماه
به سینه ام نفسی خسته با غم تار است … !! ♪♪

بزا بگذرن روزای ♪ تلخمون… !! ♪♪
خودت ♪ رو تو روزای بد جا نذاز… !! ♪♪
زمانی که دلگیری از زندگی… !! ♪♪
روزای خوش قبلو ♪ یادت بیار… !! ♪♪

دوتا پلکتو ♪ وصله کن روی هم… !! ♪♪
به رویای ذهنت یه ♪ فرصت بده… !! ♪♪
بزا خوش کنه ♪ حالتو آرزوت… !! ♪♪
خودت رو به خوشبختی دانلود آهنگ♪ عادت بده… !! ♪♪

بشین پای ♪ حرف دلت تا کمی… !! ♪♪
سبک شه دلت ♪ غصه تم کم میشه… !! ♪♪
ببین هرکی که بچه داره برا… !! ♪♪
بغل کردن زندگیش ♪ خم میشه… !! ♪♪

اگه ریزه ♪ قدری بزرگش بکن… !! ♪♪
گمون کن که این ♪ زندگی بچه ته… !! ♪♪
یه کم خم ♪ میشی اولش تا یه روز… !! ♪♪
ببینی عروسی ♪ توی کوچه ته… !! ♪♪

میان خنده هایم آهنگ تکه های گریه پنهان است
چنین ساکت سپردن جان مرام عشق جویان است … !! ♪♪

به قد سروی به رخ ماهی نه حتی برترین هستی
دوچشم آهوان داری آهنگ و گونه سیب لبنان است … !! ♪♪

اگر سوسن نمی خندد به روی شبنم زیبا
نسیم از کوی یار آید و دستش حکم باران است … !! ♪♪

چکاوک می سراید روی شاخ نارون امشب
و زهره می زند سازی درخت بید لرزان است … !! ♪♪

به نوشانوش گلها ماه آهنگ دعوت می شود امشب
پلنگ عشق من تنها اسیرچشم زندان است … !! ♪♪

در این بحبوحه شادی دلم سر در گریبان است

درد از درمان جدایی می کند… !! ♪♪
غصه هم دارد خدایی می کند… !! ♪♪

در اتاقی که نفس سهمیّه است… !! ♪♪
ماه هم دارد گدایی می کند… !! ♪♪

پلک های شب می افتد روی گل… !! ♪♪
غنجه فکر روشنایی می کند… !! ♪♪

تار مویش می نوازد نت به نت … !! ♪♪
وای من فکر جدایی می کند… !! ♪♪

پنجه های تشنه از دلبستگی… !! ♪♪
ساز را آهنربایی می کند… !! ♪♪

یاسمن رسوای عام و خاص شد… !! ♪♪
لاله دارد خودنمایی می کند… !! ♪♪

با اذان شبنم از خوابم مرو… !! ♪♪
صبح دارد دلگشایی می کند… !! ♪♪

چتر پولادین ناپیدا به دست… !! ♪♪
ابرهم اندوه زایی می کند… !! ♪♪

شب به شب پشت اقاقی های تر… !! ♪♪
عاشقانه دلربایی می کند… !! ♪♪


آبشار گیسوان در نور ماه … !! ♪♪
عاشقان را دل هواییدانلود آهنگ می کند… !! ♪♪

ترکمانچایانه پیمان بسته است… !! ♪♪
بس که دارد بی وفایی می کند… !! ♪♪

خون داوودی به پایت باغبان!!… !! ♪♪
چون تبردارد جفایی می کند… !! ♪♪

من پر از بغضم خطر دارم نیا… !! ♪♪
دردما دارلشفایی می کند… !! ♪♪

دیده ام من دیده ام من بارها… !! ♪♪
چشم کار کیمیایی می کند… !! ♪♪

من زخمیه دلم ♪ دیگه نمک نپاش … !! ♪♪
مترسک آدم بود … !! ♪♪
دل گنجشکش ♪ که پرید … !! ♪♪
میان ♪ حرفهای حراف … !! ♪♪
قد تنهایی اش … !! ♪♪
به یک کلاغ ♪ چهل کلاغ … !! ♪♪
قد نداد … !! ♪♪

با چشمهای خودم دیدم که … !! ♪♪
دروغ معلق بود … !! ♪♪
از قاصدکها … !! ♪♪

"کور شوم اگر دروغ عذاب بگویم" … !! ♪♪
خودم دیدم … !! ♪♪
راه به پای قرارش … !! ♪♪
دردی کبود سنجاق کرد … !! ♪♪

اصلا نکبت بگیرد این بنده نوازی عشق را … !! ♪♪
که عمری … !! ♪♪
کاه در پوستش کشید … !! ♪♪

حالا ببین مترسنگ شده و … !! ♪♪
سرش به سنگ قبرش گرم است … !! ♪♪

کوچه در  ♪  حسرتِ مهتاب شده
من که در گوشه ی چشمت نشدم جا چه کنم… !! ♪♪
نکشم دست از آن چشم فریبا ♪   چه کنم… !! ♪♪
خانه بر آب ولی خانه خرابم تو نکن
ساحلی امن تویی ♪   قایق و دریا چه کنم… !! ♪♪
ذکر بیمارم و بیمارم ♪   و بیمار توام
بر لبم دارم و دعوای مداوا چه کنم؟
مثل ماهی و ♪ دانلود آهنگ پلنگم به تماشای تو من
میکشم نعره زدل امشب و … فردا ♪   چه کنم… !! ♪♪
می زنم بوسه ♪   به لبهای تو در خواب شبم
نشود حال دلم …روز… شکیبا  ♪  چه کنم… !! ♪♪
شیشه از ♪   سنگ اگر می شکند نوش دلش
عشق دیوانه به سر دارم و حالا.. ♪  . چه کنم… !! ♪♪

منبع:

موزیکا





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: