آلبوم آهنگ های طلایی برای پدر فوت شده 98 -ماندگار
نوشته شده توسط : راوه

آلبوم آهنگ های طلایی برای پدر فوت شده 98

  • آهنگ های ویژه
  • 03 آذر 98
  • بدون نظر

در دانلود آلبوم آهنگ های طلایی برای پدر فوت شده 98 شما همراهان همیشگی موزیکا می توانید آهنگ جدید غمگین به نام پدر فوت شده 98 را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

 

آلبوم آهنگ های طلایی برای پدر فوت شده 98

پدر …  !! ♪♪

همون کسیکه  لرزش دستش …  !! ♪♪

دیگه چیزی از چای توی  استکان …  !! ♪♪

باقی نگذاشته …  !! ♪♪

ولی بهت  میگه بـه مـن تکیه کن …  !! ♪♪

و تـو انگار …  !! ♪♪

کوه رو پشتت داری …  !! ♪♪
دلم برای روزهایی  تنگ است که میدانم باز  نخواهند گشت…
برای پدرم که دیگر  حضورش را احساس  نخواهم کرد…
به راستی که چه زود دیر میشود..
پدر مرا ببخش
مرا ببخش که  هرگز برای نبودت جلوی  دیگران اشک نریختم که نکند  دلشان بگیرد …  !! ♪♪
مرا ببخش که عشقت به  تو را پنهان کردم تا نخواهند دیگران  ناراحت شوند …  !! ♪♪
مرا ببخش که دلتنگیهایم برایت را  پنهان کردم تا دیگران  نفهمند و غم و غصه  بخورند …  !! ♪♪
مرا ببخش …  !! ♪♪
اما من  دوستت دارم …  !! ♪♪
روزت مبارک فرشته  قلب من …  !! ♪♪
ای کاش  کنارم بودی همین یک شب را …  !! ♪♪
شادی روح تمامی  پدران رفته صلوات …  !! ♪♪
آنقَدَر  وسوسه دارم بنویسم که نگو… …  !! ♪♪
تو کجایی پدرم…؟! …  !! ♪♪
آنقَدَر حسرت دیدار  تو دارم که نگو… …  !! ♪♪
بسکه  دلتنگ تو ام  از سر شب تا حالا… …  !! ♪♪
آنقَدَر بوسه  به تصویر تو دادم که نگو… …  !! ♪♪
جانِ من حرف بزن! …  !! ♪♪
امر بفرما پدرم. …  !! ♪♪
آنقَدَر گوش  به فرمان تو هستم  که نگو… …  !! ♪♪
کوچه پس کوچه ی  این شهر پر از تنهاییست …  !! ♪♪
آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم  که نگو… …  !! ♪♪
پدر ای یاد  تو آرامش من…! …  !! ♪♪
امشب از کوچه ی دلتنگیِ  من میگُذری؟! …  !! ♪♪
جانِ من زود بیا …  !! ♪♪
بغلم  کن پدرم…! …  !! ♪♪
آنقَدَر حسرت آغوش  تو دارم که نگو… …  !! ♪♪
به خدا  دلتنگم! …  !! ♪♪





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: