دانلود آهنگ رضا یزدانی وطن بی قرارم2
نوشته شده توسط : راوه

واسه آسمونت غم * بی امونت … !!

واسه آب * و نونت وطن بی قرارم … !!

تو طاقت میاری * با زخمای کاری … !!

وطن بی قراری * که من بی قرارم … !!

واسه آسمونت غم * بی امونت … !!

برای جنونت وطن بی قرارم … !!

تو طاقت میاری * با زخمای کاری … !!

وطن بی قراری که * من بی قرارم … !!
حیف از محبتی که بریزم به پای تو … !!
می نالم از * تو و دل پر ادعای تو … !!


شد اشک دیده ام فوران * از نبودنت … !!
ابریست * آسمان دل من برای تو … !!


دل را گرفتی از من و گفتی * به جای آن … !!
میریزم * عشق و زندگیم را به پای تو … !!


من از وفا به عشق * تو خیری ندیده ام … !!
بخشیده ام عطای تو را بر * لقای تو … !!

دانلود آهنگ رضا یزدانی وطن بی قرارم

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: