اهنگ تولدت مبارک از عارف 2
نوشته شده توسط : راوه

در دانلود اهنگ تولدت مبارک از عارف شما همراهان همیشگی سایت موزیک می توانید آهنگ جدید عارف را همراه با متن آهنگ تولدت مبارک را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه با لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

 

اهنگ تولدت مبارک از عارف

زیبایی دلت رابه رخ آسمان ♪   میکشم تا کمتر به مهتابش بنازد ♪
تولدت مبارک ♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

پیشنهادی:

آهنگ های تولدت مبارک قبله گاه من          آلبوم آهنگ های تبریک تولد ستیا شاد          فول آلبوم آهنگ تولدت مبارک بزرگسال            آهنگ بی کلام تولدت مبارک درد عشق

 و امروز ♪دوباره متولد می شوی ♪ و شمع ها ، که سهم توست ♪ از زندگی … !! ♪♪
و ستاره هائی ♪که به میهمانی ♪ آمده اند و شکوفه هائی که ♪دوباره خواهند شکفت … !! ♪♪
و عطری که ♪ نصیب پروانه هاست و ♪ تو سهم من از تمام ♪ زندگی … !! ♪♪
تولدت مبارک … !! ♪♪
امروز روز ♪توست…..روز میلادت دنیا تبسم ♪ کرده است امروز با ♪ یادت… … !! ♪♪
امروز بی شک ♪ اسمان ابی ترین ابیست ♪ چرخ و فلک همچون دلم درگیر ♪بی تابیست … !! ♪♪
تولدت مبارک… … !! ♪♪
میلاد تو ♪ شیرین ترین بهانه ایست که ♪ می توان با آن … !! ♪♪
به رنجهای زندگی ♪ هم دل بست … !! ♪♪
و در میان ♪ این روزهای شتابزده ♪ عاشقانه تر زیست … !! ♪♪
میلادتو معراج دستهای ♪ من است … !! ♪♪
وقتی که ♪ عاشقانه تولدت را ♪ شکر می گویم … !! ♪♪

آرزو می کردم ♪ که درجشن میلادت ♪تک ستاره آسمان چشمانت ♪ باشم … !! ♪♪
تا در آغوشت طولانی ترین ♪ شبم را تقدیمت کنم… !! … !! ♪♪
و درکلبه ♪ انتظارت بوسه هایم ♪ را میهمانت ! … !! ♪♪
تولدت مبارک … !! ♪♪
یک سبد ♪ احساس را ، با تو قسمت ♪ می کنم … !! ♪♪
در شب میلاد تو ، ♪جان نثارت می کنم … !! ♪♪
می نشینم ♪ در برت ، با تو صحبت ♪ می کنم … !! ♪♪
داغ،لبهای تو را ، بوسه ♪ باران می کنم … !! ♪♪
زیبایی دلت رابه رخ آسمان میکشم تا کمتر به مهتابش بنازد
‍ تکرار حضورت
گلبرگ هاى شقایق را به سجده وا می دارد
ومن سرمست از آمدنت
ترانه بودنت را مى سرایم…
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد
همواره شمع وجود تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد
زادروزت مبارک
میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریك گفته اند شاید واژه های تبریك آنها را زیباتر بوده اند اما با عشقی را كه من به همراه تبریكم روانه قلب مهربانت میكنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شكفتن غنچه های مهربانیست با تمام وجود دوستت دارم
تولدت مبارك دوست گلم

آهنگ قبلیآهنگ بعدی
آهنگ های بیشتر از عارف
دانلود ریمیکس شاد تریبال عارف کی بهتر از تو
دانلود ریمیکس شاد تریبال عارف کی بهتر از تو
اهنگ تولدت مبارک از عارف

 

اهنگ تولدت مبارک از عارف

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: