برترین آهنگ های 3 آبان ماه 1399 (شامل برترین آهنگ منتشر شده روز)
نوشته شده توسط : راوه

در این پست ناب از سایت موزیکا برترین آهنگ های 3 آبان ماه 1399 را با دو کیفیت عالی و متن آهنگ به صورت یکجا برای شما آماده کرده ایم .

برترین آهنگ های 3 آبان ماه 1399

دوباره بیس آهنگ مریض و تب دار است
میان ماه و شب ،نیامدنت غمبار است

شبی که بی تو سرآید جهنمی تلخ است
دلی که بی تو تپد آتشش سزاوار است

نگاه مبهم یاس و شقایق از ایوان
سکوت چلچله ها هم صدای اخطار است

به زلیخای لبت فخر می کنی بانو!؟
چرا که یوسف حسنت پی خریداراست

سبد سبد گل خنده رسیده از باغت
سزای خنده تو بوسه های بسیار است

به پای شاخه شمشاد به انتظار تو ام
بیا که دیگ دلم رو به سمت هشدار است!!

منم شکسته دلی درکنار برکه و ماه
به سینه ام نفسی خسته با غم تار است

دو مصرع لب تو بیت ناب و زیبایی است
میان قافیه ها رفتن تو بسیار است

برای سنجش لبخند گل به فصل بهار
شکوفه های لبت خوب ترین معیار است

آهنگ دلم تنگه پرتقال من

دلم تنگه پرتقال من!   گلپرِ سبزِ قلبِ زار من

بودنت هنوز مثل بارونه   تازه و خنک و ناز و آرومه …  !! ♬♫
حتا الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت   نداشته باشم
اتل و متل، بهار بیرونه، مرغابی تو باغش می‌خونه
باغ من سرده،   همه گلاش، پژمرده دونه دونه …  !! ♬♫
بارون بارونه، بارون بارونه…

بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک   و ناز و آرومه
حتا الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم …  !! ♬♫
اتل و متل، بهار   بیرونه، مرغابی تو باغش می‌خونه
باغ من سرده، همه گلاش، پژمرده   دونه دونه
بارون بارونه، بارون بارونه…
دلم تنگه پرتقال من!   گلپرِ سبزِ قلبِ زار من

 

دانلود ریمیکس شایان اشراقی دارم از دست میرم

تو که در برکه ی شبها ٠ غزلی از ماهی … !! ♪♪
وسط حوضچه ی آبی رویا ٠ ماهی … !! ♪♪
بر من خسته ٠ که باپنجره ها همدردم … !! ♪♪
می شود سر بزنی ٠ نور بتابی گاهی … !! ♪♪
نکند جا بگذاری ٠ دل بی تاب مرا … !! ♪♪
ببر او را به سفر ٠ همره خود از راهی … !! ♪♪
دست در دست ٠ تو و هم قدمت می آید … !! ♪♪
که رهانیده ٠ شود از خطر گمراهی … !! ♪♪
نکند دل بدهم ٠ دل ندهی اما تو … !! ♪♪
بگذر از پیچ و خم گردنه ی ٠ خودخواهی … !! ♪♪
دردناک است ٠ ببینی دل جانکاهت را … !! ♪♪


که به زنجیر شود در نفس ٠ پر آهی … !! ♪♪
بگذارید دارم از دست میرم ٠ بفهمند زنان مصری … !! ♪♪
یوسفی هست گرفتار ٠ درون چاهی … !! ♪♪
آخرین خواهش ٠ من در غزلی بی پایان … !! ♪♪
تو بمان عشق ٠ تو که قافیه ی دلخواهی … !! ♪♪
می شود ٠ باغ را بهاری کرد … !! ♪♪
خاک را خیس جویباری کرد … !! ♪♪
می شود با ٠ زبان خوشبختی … !! ♪♪
بوسه ها بر لب نگاری کرد … !! ♪♪
ساعت صفر ٠ عاشقی را شب … !! ♪♪
منتظر، ثانیه شماری کرد … !! ♪♪
هم نفس با نسیم ٠ رویایی … !! ♪♪

دانلود آهنگ یوسف زمانی زیبای دوست داشتنی

صد بارم بمیرم بازم به ٠ چشمات اسیرم هر دفعه سرد باشی با من از رو نمیرم … !!
صد بارم بگی نه همینجوری عاشق میمونم تا آخرشم ٠ پای همین حرفام میمونم … !!
زیبای دوست داشتنی میشه ٠ یه بار دل نشکنی بیای قدم بزنیم مگه بد بودم برات … !!
دیگه سمت من نیا … !!
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی ٠ پیاده قدم بزنیم اگه بد بودم برات … !!
دیگه سمت من نیا … !!
دور گردنمه اسم ٠ تو آخه نیست دیگه مثل تو همه ٠ حرفم همینه مهرم بشینه … !!
به دل سخت گیر تو … !!
بیا یه بارم که شده باور کن بیا منو ٠ عشق اول و آخر کن … !!
بذار آروم بگیره دلی ٠ که گیره دلی که پیش تو سیره … !!
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی ٠ بیای قدم بزنیم مگه بد بودم برات … !!
دیگه سمت من نیا … !!
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار ٠ دل نشکنی پیاده قدم بزنیم اگه بد بودم برات … !!
دیگه سمت من نیا … !!
می رسد از سر کوی ٠ تو نسیمی گاهی … !!
می کشاند به ٠ دلم شعله ی هجرت آهی … !!
دورخود چرخم و در چنبره ات محبوسم … !!
نه امیدی به رسیدن نه فراری ٠ راهی … !!
یوسفانه ٠ بفروش ام به متاعی ناچیز … !!

دانلود آهنگ غم غلط کرده به تو سرزده مگه من مردم

چرا چشماتو میدزدی ٠ دیگه هیچی نمیپرسی … !!
نه یه حرفی نه یه بغضی دلت انگار ٠ دیگه قرص نیست … !!
چرا انقدر ب ٠ یقراری از کی دنبال فراری … !!
به چی خیره شدی بازم آخ عجب ٠ چشمایی داری … !!
دورت بگردم ٠ باید اون لبای تو واسم بخندن … !!
تا گلا بازم به باغچه دل ببندن … !!
مگه میشه تو بخوای ٠ چیزی بگم نه … !!
دورت بگردم ٠ باید اون لبای تو واسم بخندن … !!
تا گلا بازم به باغچه دل ببندن … !!
مگه میشه تو بخوای ٠ چیزی بگم نه … !!

دانلود آهنگ آسمون به زمین بیاد من دورت میگردم

آسمون به زمین بیاد من دورت میگردم ٠ ممنونم از خدای خوبم که تورو پیدا کردم … !!
هرجا تو باشی ٠ میدونم آروم میگیره دردم … !!
از روزی که تو قلبم تو خونه کردی … !!
آرامش و به جونم روونه کردی ٠ چقدر تو مهربونی آخه اینو میدونی … !!

شعر و ملودی : رایبد
همیشگی میخوامت عزیزِ جونی … !!
تو که نفسامی هر نفس تو باهامی ٠ اونی که میخوامی اونی که میخوامی … !!
ای همه چیزم ٠ زندگیمو میریزم پای تو عزیزم ٠ نور چشامی … !!
آسمون به زمین بیاد ٠ من دورت میگردم … !!

تنظیم قطعه : میلاد اقدسی

دانلود آهنگ آسمون به زمین بیاد من دورت میگردم محمدرضا عشریه
ممنونم از خدای خوبم ٠ که تورو پیدا کردم … !!
هرجا تو باشی میدونم آروم میگیره ٠ دردم … !!
من دلم با تو باشه ٠ خب آروم میگیره دردم … !!
تو دلرباترین اتفاقمی ٠ من روی ابرام وقتی با منی … !!
تو وصله ی جونمی یکی یه دونمی ٠ بد خراب توام بس که دیوونمی … !!


میکس و مستر : حسین پور معصومی
تو که نفسامی هر نفس تو باهامی ٠ اونی که میخوامی … !!
ای همه چیزم ٠ زندگیمو میریزم پای تو عزیزم ٠ نور چشامی … !!
آسمون به زمین بیاد من دورت میگردم ٠ ممنونم از خدای خوبم که تورو پیدا کردم … !!
هرجا تو باشی میدونم ٠ آروم میگیره دردم … !!
گفته بودی ٠ که بخوانم غزلت را گاهی … !!
خواندمش، ای عجب از رندی ٠ و این خودخواهی … !!
گفته بودی به ٠ جنون میرسی از بی‌خبری … !!
آه دیوانه منم ٠ نیست مرا همراهی … !!
دست تقدیر مرا گوشه ی ٠ تنهایی خود … !!
چو رها کرد نپرسید ٠ چه را میخواهی … !!
روزگارم شده چون فصل خزان ٠ از غم هجر … !!
چشم در راه بهارم ٠ برسد از راهی … !!
من که مشتاق توام ٠ عاشقی ات از سر گیر … !!
و به فریاد بگو بیدل و خاطرخواهی … !!

آهنگ دل به تو بستمو ول نکن دستمو

دل به تو بستمو ول نکن دستمو ٠ آخه این دل همه چیزه یه آدمه♬♫
پیشم هر روز بمون نه یه روز در ٠ میون تو واسم واجبی آخه مث نفس♬♫
قفلم من رو چشات ٠ بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب♬♫
اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول ٠ کن منو دریاب♬♫
دل به تو ٠ بستمو ول نکن دستمو آخه این دل همه چیزه یه آدمه♬♫
آخ با چه لذتی به همین راحتی سر ٠ تو من بهم میزنم با همه♬♫
بگی جونم برات ٠ بین من با چشات راز مخفی و پنهونه یه رابطس♬♫
پیشم هر روز بمون نه یه روز در میون ٠ تو واسم واجبی آخه مث نفس♬♫
قفلم من رو چشات ٠ بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب♬♫
اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن ٠ منو دریاب♬♫


قفلم من رو چشات ٠ بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب♬♫
اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ٠ ول کن منو دریاب♬♫
دانلود آهنگ جدید ایوان بند منو دریاب با لینک مستقیم♬♫
رونده دلم وامونده دلم ٠ تو هرجوری میتونی راه بیا با من حساس♬♫
جایی نرو تنهایی نرو دلمو خالی میکنم ٠ برات جای تو اینجاست♬♫
قفلم من ٠ رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب♬♫
اصلا هرچی غمو عالم و آدمو ٠ دیگه ول کن منو دریاب♬♫
قفلم من ٠ رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب♬♫
اصلا هرچی غمو عالم و آدمو ٠ دیگه ول کن منو دریاب♬♫
شد هویدا ز ٠ گلستان خیالم ٠ راهی♬♫
من به سودای ٠ تو تا عشق بورزی گاهی♬♫
واژه های قلمم بی تو ٠ غم انگیز افتاد♬♫
گرچه این غم بکند با غزلم ٠ همراهی♬♫

ریمیکس تریبال خفن شاد برای تالار عروسی

در ریمیکس تریبال خفن شاد برای تالار عروسی شما همراهان عزیز سایت موزیکا می توانید یکی از جذاب ترین آلبوم آهنگ های ریمیکس شاد و خفن مخصوص مراسم عروسی با دو کیفیت عالی 320 و 128 دانلود کنید.

 

ریمیکس تریبال خفن شاد برای تالار عروسی

سال ها عاشق ٠  سرسخت توی لعنتی ام … !!
من همان شاعر ناخوانده ی ٠  بی دعوتی ام … !!

آه مستوجب ٠  توبیخ تو بودم آیا؟
من که مردودی این سخت«دل » ٠ پا پتی ام … !!

باز هم زل زده ٠  چشمان تو بر صورت ماه … !!
پیش چشمِ دل حساس  ٠ وکمی غیرتی ام … !!

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: