دانلود ریمیکس آهنگ گل های آبی
نوشته شده توسط : راوه

یاس بین در و دیوارِ جنون جان میداد
غنچه ای گریه کنان خشم به دندان میداد

ته این کوچه خدا دانلود اشک شد و آه کشید
قطره قطره همه جا سیل شد و درد چکید

با سکوتی که نشان داشت از اوجِ فریاد
یاس را حضرت احساس به بابا میداد

باید برای حال آهنگ مریضان دعا کنم
بر حال و روز کشور ایران دعا کنم

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

باید به خاک افتم و گویم خدای من
گویم خدای رحمت و رحمان دعا کنم

دانلود آهنگ پازل بند دنیامیا

چون آدمی بریده و محکومِ حبسْ ابد
در لحظه های آخر زندان دعا کنم

دانلود آهنگ پازل بند دنیامیا

حسم چنان دانلود مسافرِ جامانده از قطار
ایستاده در کنارِ نگهبان دعا کنم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جان جان

بر آدمی که بود خطاکار در الست
با های های توبه انسان دعا کنم

دانلود آهنگ محمد علیزاده جز تو

در سایه ارتفاع آهنگ زمین را گرفته اند
خورشید را بخوانم و با آن دعا کنم

دانلود آهنگ وحید صانع دلبر لجباز

از پنجه های گرگ رهایی نمی شود
بر مرگ گرگ و پنجه شیران دعا کنم

دانلود آهنگ آرمین آراد پا به پات

گر کارگر نبود و دعایم اثر نکرد
با صدهزار لشگر و امکان دعا کنم

دانلود آهنگ محمدرضا علیزاده دریا

حالم مرا به درک خداوند می برد
با درک نام فرَّهِ یزدان دعا کنم

دانلود آهنگ علی حاتمی رسم عشق

آتش نداد فرصت ذکر ، عاقبت به شمع
پروانه وار با پَرِ آبی سوزان دعا کنم

دانلود مینی ریمیکس زیبای لری مخصوص شادی ها

از من به جای عشق دعایی طلب مکن
من با همین شبیهِ غریبان دعا کنم

دانلود آهنگ چه جوری عاشق شم که سهم من باشی

"احمد" بهای شعر خود آورده نقدِ نقد
زین پس به نقدِ روضه  آهنگرضوان دعا کنم

دانلود آهنگ گرشا رضایی زندگی

ته یک کوچه خدا عطرِ گلِ یاس کشید
یاس را همنفسِ حضرتِ احساس کشید

دانلود آهنگ تیتراژ سریال نون خ حسین صفامنش

عشق بارید و تنِ باغچه گلباران شد
غنچه ای در بدنِ یاس نشست وجان شد

کوچه پر بود از آبی احساس جواهر بودن
در هوای نفسِ عشقِ خدا آسودن

دانلود آهنگ مهدی مقدم همین حوالی

آسمان مست و زمان مست و زمین مست ترین
مست از عطرِ نوازشگرِ فردوسِ برین

از بدِ حادثه دنیا ضربانِ درد است
ته این قصه ی آبی پردرد خزانی زرد است

ته این قصه کسی غنچه ی نورس را چید
شبنمِ اشک شد و باغ در اندوه چکید

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: