دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر
نوشته شده توسط : راوه

همراه شما هستیم ♫ با دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر شما عزیزان می توانید آهنگ جدید مجتبی عرشیان فر به نام اهنگ همه ی دار و ندارم مادر من کسی جز تو ندارم مادر را با دو کیفیت عالی بشنوید ♫ و دانلود کنید

 

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر

دروغه هر عشقی ٠ به جز عشق خودت مادر …  !!
دلم ‌میخواد بگردم هر لحظه دورت، ٠ مادر …  !!
دلم ‌میخواد بگردم، ٠ هر‌ لحظه دورت مادر …  !!
واسه اینکه راحت بخوابم ٠ حتی یه پلکم نزدی …  !!
جواب بدی هامو ٠ با خوبی دادی نه بدی …  !!
همیشه تو قلبمی ٠ دوستت دارم تنها عشق ابدی …  !!
همه ی دار و ندارم مادر ٠ من کسی جز تو ندارم مادر …

دانلود آهنگ مجتبی عرشیان فر مادر

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: