دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش
نوشته شده توسط : راوه

در این لحظه با سورپرایزی تازه دیگه خدمت شما هستیم ♫ یعنی دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش که کاری جذاب و دوست داشتنی از محمد آقایی به نام اهنگ آرامش که با دو کیفیت عالی 320 و 128 امکان شنیدن آنلاین و ♫ دانلود مستقیم فراهم شده است.

 

دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

یه جوری بد میشی ♪  گاهی که من …  !!
عاشقی دیگه ♪  برات فایده نداره …  !!
تویی که هر ثانیه ♪ واست میمیره این دلِ من …  !!
بگو چی شده ♪  دلت آروم نداره …  !!
دل ندارم  ♪ که ببینم اشکوُ توی چشمات …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

واسه من ناز نکن ♪  هر چی بود رو چشمام …  !!
جونم که بخوای ♪  واسه تو میذارم …  !!
قول میدم تو این عشق ♪  هیچی کم نذارم …  !!
هرچی دارم از تو دارم …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ محمد آقایی آرامش

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: