دانلود آهنگ رضا شیری هی میری
نوشته شده توسط : راوه

دانلود آهنگ رضا شیری هی میری

من اون خونه ی تاریکو ♪  دل تنگم برای تو ببین آروم ندارم …  !!
تو فکر کردی نباشی ♪  من یه دقیقه کسیو جاتو میارم …  !!
که بذارم سر رو شونش ♪  تا که آروم بشه این قلب بیمارم …  !!
آخه من توی این دنیا ♪  به غیر تو مگه کسیو دارم …  !!
نمیکنی حال منو درک میری ♪  منو ترکم میکنی …  !!
نمیتونی همین جوری بری دور ♪  شی منو بذاری تک بیخودی …  !!
نمیکنی حال منو درک میری ♪  منو ترکم میکنی …  !!
نمیتونی همین جوری بری ♪  دور شی منو بذاری تک بیخودی …  !!

موزیکا - دانلود آهنگ رضا شیری هی میری

بگو کی مث من ♪  دور تو هی میگرده …  !!
آخه کی مث من ♪  واسه داشتن تو میجنگه …  !!
بگو چقد بگم  ♪ دلم تورو میخواد قلبت نمیفهمه …  !!
آخه کجا برم بگو  ♪ چیکار کنم دل تو بی رحمه …  !!
نمیکنی حال منو درک ♪  هی میری منو ترکم میکنی …  !!
نمیتونی همین جوری بری ♪  دور شی منو بذاری تک بیخودی …  !!
نمیکنی حال منو درک هی میری ♪  منو ترکم میکنی …  !!
نمیتونی همین جوری  ♪ بری دور شی منو بذاری تک بیخودی …  !!

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ موزیکا˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

دانلود آهنگ رضا شیری هی میری

 





:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: