دانلود آهنگ بی وفا بعد تو گریه کردم رهام و مهام
نوشته شده توسط : راوه

در دانلود آهنگ بی وفا بعد تو گریه کردم رهام و مهام سواپریزی جدید با یک آهنگ احساسی برای شما دوستدارن موسیقی از رسانه موزیکفا .

 

دانلود آهنگ بی وفا بعد تو گریه کردم رهام و مهام

این همه خاطره یادگاری ♪   این همه ناله و بی قراری…  !! ♪♪
حق من این نبود که بخوای تو اینجوری رو  ♪  دلم پا بزاری…  !! ♪♪
من به خاطر ♪   به تو رسیدن این همه ناله و زجر کشیدم…  !! ♪♪
این همه بی وفا گریه  ♪  کردم رفتنت آخرش شد نصیبم…  !! ♪♪
من سزاوار این غم نبودم تو به آتیش کشیدی ♪   وجودم…  !! ♪♪
تو گذاشتی  ♪  منو تنها رفتی تو سوزوندی همه تار و پودم…  !! ♪♪
من به تو بی وفایی نکردم که تو گفتی ♪   ازت سرد سردم…  !! ♪♪

دانلود آهنگ بی وفا بعد تو گریه کردم رهام و مهام

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: